Ruuhkavuodet

lauantai 29. kesäkuuta 2013 9.31 Lähettänyt Emppa
Mulle on taman kuluneen parin kuukauden aikana vatsa todellisesti iskostunut, mita tarkoittaa kasite ruuhkavuodet. Yhden lapsen kanssa tyoelamassa kuvittelin tietavani asiatsa jotain, mutta vasta ylennyksen (=rutkasti lisaa hommia) ja toisen lapsen myota olen kasittanyt sen todella.

Kuluneet pari viikkoa (erityisesti, toukokuun alusta on ollut aika hardcorea, koska pomo on ollut paikalla n. 2 viikkoa ja muun ajan olen tehnyt omat hommani ja hanen hommansa) ovat olleet mun tahan astisen tyoelaman stressavimmat ja kiireisimmat. Siihen yhdistetyna molempien lasten ja miehen sairastelu, vauvan ensimmaiset hampaat, Kampalan ruuhkat, koulujen loppuminen miehella ja Tirpalla (ja sen aiheuttamat moninaiset kiireet + tietystihan ma olen mys Tirpan luokan vanhempien edustaja...) on lastenhoitajasta huolimatta ollut ihan karseaa ja hulabaloota. Olen nahnyt lapsia hereilla paivittain n. 1-1,5 h ja harkitsen vakavasti osa-aikatyoajan anomista.

Kaikesta huolimatta hengissa ollaan, joskin aika nuupahtaneina ja kiitollisuudenvelassa kolmellle kollegalle, jotka auttoivat ystavaa hadassa. Ihanaa kuitenkin, etta kesakuu on kohta ohi!

0 Response to "Ruuhkavuodet"

Lähetä kommentti