Tunnustus

Runosyoni sykkii onnettoman huonsoti, joten ajattelin boostata sita vahan saamallani tunnustuksella, jota en torkeasti ajatellut jakaa eteenpain (kaikki seuraamani blogit ovat jo tunnustuksen parissa!)

Tunnustuksessa kasketaan kertoa itsestaan 7 asiaa ja jatkaa sitten eteenpain 7:lle blogille. Tassa seitseman satunnaista asiaa minusta:

1. Olin ennen hyperaktiivinen, nykyaan olen loysa paska. Entisessa elamassa mulla oli miljoona harrastusta ja joka paiva hurjasti tekemista. Nykyaan en harrasta mitaan enka saa muutenkaan mitaan aikaan. En tykkaa tasta nykyisesta Empasta kovinkaan paljoa.

2. Haaveilen varmaan paivittain muutosta takaisin Suomeen. Tehostan haaveilua surffaamalla Etuovi.com:ssa ja tyovoimaministerion sivuilla etsimassa tyopaikkoja. Tosipaikan tullen en varmaankaan olisi viela valmis palaamaan.

3. Olin ennen tulenpalavasti kissa-ihminen. Nyttemmin olen sekakayttaja, koiratkin ovat aika kivoja. Siita huolimatta taloon tarvitaan ainakin yksi kissa pitamaan koira(t) aisoissa.

4. Olen bakteerien ja lian suhteen aika huoleton vanhempi. Ehka vahan liiankin. Periaatteella - kaikki mika ei tapa, vahvistaa. Annan siis lapsen syoda lattaille pudonneita ruokia, maistella vahan keppeja yms. Syonhan itsekin laukussa/taskun pohjalla muhineita karkkeja pitkaan senkin jalkeen, kun ne muiden mielesta ovat tosi kuvottavia. Viiden sekunnin saanto ei todellakaan pade mun kohdallani.

5. Nielen purkan, etenkin jos kyse on Hubba Bubbasta tai muusta maukkaasta kamasta. En kertakaikkiaan pysty sylkemaan niita pois. Jenkista saata voi luopua.

6. Rakastan Maija Poppasta, niin kirjoja kuin leffaa. En tieda moneeko kertaan olen lukenut (etenkin sen aidon ja oikean) kirjan, mutta aika moneen. Muutamat kaverit (ja ehka serkku) taitavat vielakin olla traumatisoituneita mun lukuhimostani ja erityisesti siita Maija Poppasen lukuhimosta, joka mulla oli pienena. Kavin kylassa vierailulla ja olin se tosi kiva kaveri, joka tuli sisaan, meni kirjahyllylle, otti kirjan ja luki siihen asti kun piti lahtea pois...

7. Haluaisin tehda tyokseni jotain muuta kuin papereiden pyorittelya ja kokoustamista. En viela ole keksinyt mita - ammatinvalintatesteista tulee aina sellaisia eparelevantteja juttuja kuten kampaaja tai pappi - kumpikin aloja, joihin mulla ei ehka ole kauheasti lahjoja eika kutsumusta.

1 Response to "Tunnustus"

  1. meri Says:

    Jaan näistä kanssasi useampiakin, mutta eniten kolahti kohta yksi. En tosiaan tajua, mitä on tapahtunut vanhalle minälleni. Tuntuu, että muut viilettävät elämässä eteenpäin, kirjoittavat samalla kirjan pari, jumppaavat päivittäin ja rakentavat talon ja kesämökin sillä aikaa, kun minä istun kotisohvalla möllöttämässä.

    Elän toivossa, että herään tästä henkisestä talviunesta entistä ehompana. Toivottavasti pian.

Lähetä kommentti